totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

16 mars 2009

Nystart på vikten

Nä det har varit riktigt dålig inställning från mig dom senaste veckorna vad gäller mat och godisintaget så igårkväll gjordes en överenskommelse mellan mig, min kropp och min hjärna att det gäller att ta detta på allvar.

Så nu skall det skippas kakor, bullar, godis och snabbmat. En liten sötsak på lördagen e ok men det får inte heller då gå till överdrift.
Skulle någon se mig under vecka försöka att stoppa i mig något av dessa eller något som kan klassas som det så har ni tillåtelse att stoppa mig och skulle det behövas, använd lättare våld men inga tillhyggen för det blir så fula märken.


Så nu kör vi och önska mig lycka till för jag lär behöva det för att komma ner i målvikten som är 90.

Inga kommentarer: