totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

12 mars 2011

Midnattsloppet

Idag måste det ske. Ut och springa i det fantastiska vädret står på schemat och nu vill jag närma mig milen.
När jag började med min löpning så var det mest för att det skulle hjälpa mig med min pågående viktminskning men efterhand att det bara gått bättre och bättre kom tanken på midnattsloppet.
Jag har verkligen aldrig gillat löpning för när man som yngre idrottsutövare skulle spela fotboll, handboll, innebandy eller basket så ställde jag mig alltid i mål just för att slippa springa och när försäsongsträningen skulle dra igång för fotbollen utvecklade jag en allergi för grus.
Så önska mig lycka till och för er som har mig på facebook kan ni se hur det har gått via min endomondo-app.

Inga kommentarer: