totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

2 sep. 2012

No more endomondo!

Idag får de vara nog med endomondo. Sprang tydligen nästan en mil på en slinga som är fem kilometer. Slutade lyssna vid fem kilometer får då hade jag en snitt-tid som gett mig ett svårslaget världsrekord och OS-guld på 10000 meter. Inte så illa av en överviktig och närsynt man i 37:års åldern och rundan såg mer ut som en av mina golfrundor med sällsynta besök på fairway.

Så tips mottages på andra program. Zoombie run verkar coolt

3 kommentarer:

Christian sa...

37-årsåldern, inte länge till.... Mooohaaa...!

Andy sa...

Å hur man än vrider och vänder på det så når du kryssrutan 40-45 för mig :)

Maria sa...

Jag använder Funbeat och det är jättekul... där kan du även ha träningskompisar som peppar ;).
/Maria