totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

30 nov. 2008

Bullbak och måndagsångest

Visst låter det som en buskis med Stefan och Christer men så illa är det naturligtvis inte. Min fru och barn har bakat hela förmiddagen och hela huset doftar härligt av lussebullar.
Inte Tyra då för hon har varit med mig och lekt tittut. Själv bakar jag inte för det är så omanligt. Jag diskar i stället;-)

Måndagsångest då.
Usch och fy vad jag inte vill kliva upp på vågen i morgon. Godis och chips och kebabrulle och pizza på samma vecka. Kanske slinker det ner en bulle eller två i kväll oxå. Varför inte. Veckan e ju ändå förstörd.

Lägg på detta Arsenik och gamla spetsar. Ja ni läste rätt för i går var jag på Stadsteatern för första gången i mitt liv och hade en mycket trevlig eftermiddag.

Inga kommentarer: