totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

7 apr. 2009

Nu e de vår.

Ja, jag drar till med en chansning och risker lynchning om det snöar nästa vecka och säger att det äntligen har blivit vår.
Idag plockades nämligen golfklubborna fram och jag och en kollega tog en driving range lunch. Lite nervöst var det allt men när allt var avklarat hade nog 90% av de bollar jag slog gått i den riktning jag ville.

Får se om det håller över golfsäsongen bara för det kan ju bli ordentligt annorlunda när man skall smacka till riktiga bollar jämför med rangevarianten men det har börjat bra.

Nu e de vår!

2 kommentarer:

Knutan sa...

Håller med! Den är här nu och förhoppningsvis för att stanna:) Nya svingar och slag blir det förhoppningsvis nästa vecka igen.

Bonden sa...

Varför syssla med primitivt jordbruk....
Men, men... det är kul att ni hittat er en sysselsättning i alla fall.
Lycka till, och jag hoppas få se er slå Tiger Woods snart...