totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

23 aug. 2009

Monchichi-fasen

När man som jag ibland kör kollo-frisyr och rakar av allt hår förutom två millimeter kommer man alltid förr eller senare fram till Monchichi-fasen.
Det är den längd som är mittemellan att man faktiskt kan forma det med vax eller liknande och att man kan låter det vara som det är.

Det är helt hopplöst och det känns som om man har svinto som hår.
När man påpekar detta för sin älskade och förstående fru så brukar jag även sjunga en Monchichi-sång som i alla fall jag känner igen från när jag var liten.
Men så idag blev man helt plöstsligt anklagad för att ha hittat på hela sången själv.
Skulle jag hitta på en egen sång!?!
Skulle inte tro det så här kommer beviset.


Ok, det var inte riktigt den sången jag sjöng men det fanns en sång så det så!

2 kommentarer:

Christian sa...

Åh, minnen....

Sara sa...

http://open.spotify.com/album/2UfF35BaZLDMWh3z2dElHC