totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

11 okt. 2009

Inte mitt fel denna gång

Förra matchen mot Danmark så skrev jag om att vi skulle mosa dansken å så vidare och naturligtvis blev det torsk med 1-0 på Råsunda.
Micke Nilsson lekte Zlatan och skulle klacka undan bollen från eget mål men bollen går 90 grader åt fel och blir en smörpass till en öppen dansk som bara har att raka in den i öppet mål.

Självklart tog jag på mig förlusten efter som jag skrev om det. Då måste det ju vara mitt fel men så var det visst inte.
För igår skrev jag inte ett ord och det förlust på nytt skitmål.

Nä den bollen borde Isaksson tagit och hållt oss kvar i matchen om att få åka till Sydafrika nästa år för nu måste det till en kollektiv hjärtinfarkt i Portugal för att chansen skall finnas kvar.

Nu e de dags för Lagerbäck att kliva åt sidan. Självklart skall vi lyfta på hatten för honom för han tog oss till fem raka mästerskap och det har ingen annan lyckats med men det är dags för en ny röst och ett nytt tänk.
Synd bara att fick kliva av med ett misslyckande för han hade nog avgått även om vi kommit till VM.

Inga kommentarer: