totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

15 nov. 2010

Nej det gillar jag inte!

Av någon anledning finns det saker i samhället som bara skall gilla och säger man att man inte gör det så tittar folk snett på en och undrar om man kommer från Mars eller nått.

Håkan Hellström är en sådan så nu säger jag det rakt ut.
Jag gillar inte Håkan Hellström. Han är säker en jättesnäll person och trevlig men jag grejar inte musiken.
Andra saker är Pulp Fiction, Matrix och marsipan.

Så nu var det sagt. Kommentera gärna och försök att övertala mig.

2 kommentarer:

Smurf sa...

Bra där!

Jag håller fullständigt med dig vad det gäller Håkan Hellström. Hans musik faller VERKLIGEN inte mig i smaken!

Men det där med Pulp fiktion... Hmmm... Ja, det har jag faktiskt lite svårt att förstå.

Och så glömde du en utav dina "disslikes" som också är lite märklig: Ketchup!

Christian sa...

Jag håller med både dig och Smurft vad det gäller "the music from Hell...strom" men både Pulp Fiction och Matrix (ettan) är mästerverk och marsipan fungerar faktiskt i lagom dos.
Sorry, but I do dislike there...