totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

9 juni 2009

Roten till allt ont.

Japp det är jag det.
Som jag redan skrivit tidigare har jag genom mitt jinxande sabbat landskamper, derbyn och tennisfinaler. Men inte nog med det så är min koppar magiska oxå.
Det hela började förra hösten när mitt favvolag i England, Tottenham hamnade sist i tabellen. Tränare sparkades och ersattes och i samma veva hittade jag längst bak i koppskåpet min Spursmugg.

Där skall väl inte den stå och skräpa tänkte jag och började använda den flitigt och vips hade Tottenham hoppat från 20:e till 8:e i tabellen och nästa säsong kommer det att bli guld för koppen står alltid längst fram.

I förra veckan hittade jag så min Djurgårdsmugg som oxå hamnat längts bak i skåpet och nu återstår att se om det kan vända även för dom.
Nu kommer jag att bygga ett litet extra skåp utan på skåpet med plats för två muggar där dom kommer att synas väl och skina så man kan få jubla till två titlar nästa år. Premier League och Allsvenskan, fast nu bloggade jag om det.....f*n.

Inga kommentarer: