totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

11 apr. 2010

Pinsamt!

Tänk om man hade en hjärna ibland.
Var i Täby C igår och kunde svära på att jag kände igen den där killen i svart polo och grå kostym men fick inte fram det. Försökte få men fru att se men då var han redan på väg bort.

Men plötsligt damp femöringen ner! Det var ju pappan i den där hemska McDonalds reklamen. Familjen sitter på McD när lillgrabben säger att "Bosse Håkansson säger att man kan få Happy Meal enligt tallriksmodellen" varpå föräldrarna sätter i halsen och säger att så är det minsann inte och sedan åker dom och hotar Bosse Håkansson med onda blickar.
Klicka på bilden så får ni se den i sin helhet på Youtube.

Ivrigt och högt försöker jag nu att förklara detta för min fru men mitt i meningen "Bosse Håkansson säger att man kan få Happy Meal enligt tallriksmodellen" så ser jag i ögonvrån ett högt hårfäste, svart polo och grå kostym.
Bara halvmetern från mig stryker då Bosse Håkanssons nemesis och fanns det ett svart hål i golvet hade det varit läge att sjunka ner i det.
Pinsamt var ordet.

2 kommentarer:

Christian sa...

Äsch... han hörde dig säkert inte... eller var glad för att du inte rusade fram och bad om en autograf...
:-D

Andy sa...

Haha tänkte ta en till dig.