totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

30 okt. 2008

Dejt med ett fälgkors

Är nog läge att sätta på vinterdäcken redan i kväll.
Fördelen är ju att man åker lite säkrare i morgon om det nu skulle komma massa snö vilket det antagligen inte gör efter som jag nu bestämt mig att byta däck.
Nackdelen är att man får stå i ett trångt garage med knappt ledljus och bilar till både höger och vänster bara centimeter ifrån sig egen.

Skrapsår på knogar går knappt att undvika och en och annan svordom lär hagla över fastdammade bultar.
Åh vad man skulle vilja ha en sån där vrrrrr, vrrrrr maskin. Ja ni vet vad jag menar eller McLarens formel 1 team.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad jag uppskattar stor uppfart och rejält garage-domkraft ibland (:

Men, ha så kul soplund, jag lovar...lider med dig (; nästan i alla fall (:

Anonym sa...

200kr så byter dom på Bilsnabben nedanför dig. Du kan ta en kaffe på Statoil medans du väntar...

Valet är ditt...
:-)

Anonym sa...

Hur går det? Det är mörkt och kallt ute nu? Update, please...

Andy sa...

har inte börjat ännu. Laddar mentalt

Anonym sa...

Brr... Snart kommer snön Soplund. Öka takten!:)

Andy sa...

klart. fast nu kommer det väl ingen snö för det.