totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

1 okt. 2008

Operation: Gåneriviktutanvinterkräksjukan.

Jag väger för mycket. Senaste matchvikten var på 110 och det håller inte.
Så därför börjar nu Operation: Gåneriviktutanvinterkräksjukan och vikten kommer att uppdateras på bloggen varje måndag.

På så sätt hoppas jag att det blir lite mer press på mig själv och om någon ser mig med godis i handen och det INTE är lördag, tar det i från mig och använder så mycket våld som situationen kräver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett inglasat baseballträ kommer att införskaffas till arbetsplatsen och nyttjas vid nödfall.

Anonym sa...

Ett tips är att inte bara mäta vikten då muskler faktiskt väger mer än fett.
Ta ett måttband och mät över naveln, skriv sen upp det måtten bredvid vikten så har du två mått att jobba mot och får på så sätt ett än ärligare svar.