totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

7 okt. 2008

Myten: Allt nytt e inte bra.

I dag skall jag och Kicki testa myten om att allt nytt e inte bra. Testet går ut på att en av oss kommer att åka nya Norrortsleden och en skall ta gamla hederliga Bergshamraleden.

Först från Järva Krog till Rosenkälla är det som gäller samtidigt som alla kommer få svar på den eviga frågan:
Peugeot eller Mercedes?

Det gäller naturligvis att hålla rådande hastigheter. Annars skulle ju Peugeoten åkt i åttor runt Mercan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Annars skulle ju Peugeoten åkt i åttor runt Mercan..."

Rolling on the floor laughing my ass of...
Underhållningsvärdet på bloggen är klart underskattat, jag har riktigt roligt över dessa stojjiga tokerier och idéfnurror som försikommer i textinnehållet.

Anonym sa...

jaja....små pojkar behöver stora motorer för att kompencera :P får jag bara tanka spritbilen full så ser ni inte ens röken av mig när jag blåser om er i v50n! =D

Anonym sa...

Bra där Guldlock! Både du och jag vet att kör man en V50 så krossar man alla! Inte för inte som min bil kallas för Svarta Faran:) /Knut