totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

14 feb. 2009

Valentines

Egentligen tycker jag att det där med alla hjärtans dag har spårat ur. Det har blivit en liten för stor kommersiell grej och det finns inte en pryl att köpa idag som inte har hjärtan på sig.

Men och inte ett så litet men heller. Vi fira förlovningsdag och just idag var det 10år sedan vi satt där i en snödriva på tusen meters höjd i Trysil och bytte ringar.
Så idag på förmiddgaen kom svärföräldrarna förbi på en enkel fika.
Trodde jag men det visade sig bara var en sedan länge hopkokad plan av min fru så vi skulle kunna få komma iväg och få lite tid för bara oss.
Det blev shopping, lunch, lite mer shopping och en bio.
Så efter en heldag på stan ramlade man hemåt och då var middagen klar.

Tack min kära älskade fru för att du e så underbar. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer så att alltid göra.
Tack oxå till svärisarna som passade barn och fixade middag.

Inga kommentarer: