totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

30 dec. 2008

Nyårslöfte och nysningar.

Mår verkligen inget bra i dag och eftersom man är kille mår man ännu sämre. Förkylningen har lurpassat runt hörnet ganska länge nu och nu har den satt tänderna i mig med en väldig kraft.
Fick sova till halv tolv i dag och jag hoppas att det skall räcka för att må bättre redan i morgon.

Och på tal om i morgon. Det är ju nyårsafton och ett nyårslöfte tänkte jag komma med. Två till och med för att vara exakt.

För det första:
Fortsätta med vikten. Måste ner under hundra så fort det går. Har skrapat ihop ett innebandygäng så det blir spel en gång i veckan och sen hoppas man att det blir den del squash samt löpband på jobbet.

För det andra:
Att gå till tandläkaren för jag har inte varit där sendan Eldkvarn brann. Har inga hål eller problem men jag har lovat mamma.

Så får det bli och med detta önskar jag alla ett Goot Nytt År med förhoppngar om ett riktigt bra 2009.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt mannen!