totalt - denna månad - denna vecka - totalt i dag - online

28 dec. 2008

Årets sista söndag

Så har då årets sista söndag passerat förbi och det inte helt obemärkt.
På plussidan så har inte vårt kök förvandlats till Mälaren utan diskmaskins-installationen har gått bra.
Vad mer så behöver jag inte ha ångest för att det är måndag i morgon. Vikten gör ju juluppehåll så nått möte med sadistplatten blir det inte samt att jag är ledig så nått möte med en kontorsstol blir det inte heller.

På minussidan håller jag på att bli förkyld. Har länge lyckats at värja mig från dagisbaciller men nu är det stopp.
Ont i halsen som en tok när man vaknade i morse och som det känns nu lär det inte bli bättre tills i morgon.

Anton har oxå varit risig och hostat i fyra dagar och fyra nätter och när det nu äntligen släppt för honom så sätter Tyra i gång med samma.

Inte mycket sömn i natt heller som det låter.
Tur att det är J-VM i hockey mitt i natten. Aha ett plus till....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du ska önska dig ett rör Berocca i nyårspresent. Då blir du frisk som en nötlärka omedelbums...!